sobota, 23 marca 2013

AU PAIR, AIR MAX

Jak wcześniej wspominałam wybieram się do Ameryki jako AU PAIR w 2014r. 
Co to au pair? 
Marzy ci się wyjazd do Stanów Zjednoczonych, poznanie tamtejszej kultury, zwiedzenie zakątków które widziałaś tylko w filmach lub podszkolenie języka angielskiego? 
Mimo zakazów, nakazów i przekazów moich rodziców zalogowałam się na stronie Cultural Care. Bardzo miłe i sympatyczne panie odpowiedziały na wszystkie moje pytania i bolączki. Szukam osoby którą tak jak ja ma zwariowany pomysł by zaraz po maturze wylecieć do Stanów i spędzić tam cudowny ROK! 
Co jakiś czas będę Wam relacjonowała jak moja droga au pair się rozwija.

Miłości moje, czyli AIR MAX: 
Jeśli ktoś jeszcze maxów nie posiada niech żałuje bo to cudowne, cudownie wygodne buty  które świetnie wyglądają na nodze. 

oto moje:








2 komentarze:

  1. hej a ja chętnie!:) pisz: karowww1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz, ze odpisuje dopiero dziś? masz zamiar wybrać się na au pair? :)

      Usuń